Pages

Wednesday, December 19, 2012

Diari Cuti Semester 4



CHAPTER 2

Assalamualaikum..

Last week mak n abah g klinik dada lg.. doctor ckp abah de progress.. Alhamdulillah ape yg aku dengar berita ni..  tapi selera makan still xde.. hurm, kata doctor kesan penyakit tu.. doctor ade suruh masuk air tapi abah xnak.. biase la orang tua mmg dy cm 2.. dy xnak menyusahkan orang lain.. xpe, it’s ok..

Result aq da nak kua 10 Disember ni.. dupdapdupdap jantung aq.. tapi aq redha setiap keputusan yang keluar, aku da cuba buat yang terbaik.. segalanya aku serahkan pada yang Maha Berkuasa.. 

Minggu2 terakhir kt umah, aku rase bad mood je.. nak marah n mengamuk.. aku xtahu knp.. kepala aku berserabut sangat, aku nak menangis tapi aku xmampu,  aku takot sangat.. aku takot aku xmampu harungi ape yang bakal mendatang nanti.  

Abg Piee ade cakap yang penyakit ni ade injection anti, so nanti aku nak suggest kt pegawai pejabat kesihatan 2 utk inject roommate aku.. akak ade cakap lau orang nak pulanukan kita, JUST DO IT.. ramai lagi kawan2 kt luar sana.. life kite bukan berakhir kt mane kita sekarang andai Allah da mengatur semuanya..

YAYA, INGAT NI..

KAWAN YANG BAIK AKAN SENTIASA BERADA DI SISI KITA DI WAKTU SUSAH DAN SENANG, BUKAN MEMINGGIRKAN KITA DENGAN BERIBU ALASAN..

BIAR HIDUP KITA SUSAH, SEBAB BUKAN MEREKA YANG TANGGUNG MAKAN MINUM KITA DARI KITA DILAHIRKAN..
Jadikan semua ni pegangan hidup.. kau mampu lakukannya.. 

No comments:

Post a Comment